Kontakt

Administrator

A/B Dannevirke administrator er Ejendomsadministrationen 4-B A/S. Foreningens daglige kontakt er administrator Clara Gorboi.

Administrative spørgsmål angående ejendommen (husleje, venteliste, salg og lign.) rettes til Clara Gorboi.

Kontakt:
Clara Gorboi
Ejendomsadministrationen 4-B A/S
St. Kongensgade 67 B
1264 København K
Email: clara@4b.dk
Tlf: 33 11 52 00
Telefontid: Mandag-fredag kl. 9.00-12.30


Bestyrelsen

Bestyrelsen består af fem medlemmer og to suppleanter, som vælges blandt andelshaverne på generalforsamlingen “til at varetage den daglige ledelse af foreningen og udføre generalforsamlingens beslutninger.” (Jf vedtægternes § 28).

Bestyrelsens sammensætning fremgår af seneste referat fra generalforsamlingen. Andelshavere kan få referatet udleveret ved henvendelse til foreningens administrator. Al henvendelse til bestyrelsen skal ske skriftligt, enten pr brev eller mail.

Kontakt:
Viceværtkontor
Alsgade 7 kldr (indgang fra gården)
Email: bestyrelsen@abdannevirke.dk

Bestyrelsen mødes ca. hver 4. uge på viceværtens kontor. Se dato for næste møde her. Som udgangspunkt behandles henvendelser på førskommende bestyrelsesmøde.


Vicevært

Viceværtfunktionen i A/B Dannevirke varetages af ABC Rengøring og Service.

Foreningens daglige kontakt (vicevært) organiserer generelle viceværtopgaver og vedligeholdelse.

Viceværten kan kontaktes på mail, telefon eller ved skriftlig henvendelse til  viceværtkontoret:

Kontakt:
Viceværtkontor
Alsgade 7 kldr (indgang fra gården)
Email: abdannevirke@yahoo.dk
Tlf: 33 79 79 18
Telefontid: Mandag-fredag kl. 7.00-16.00

Bemærk at telefonen er en fastnettelefon der viderestiller til mobilen – det er derfor ikke muligt at skrive sms til nummeret.

Ved akut skade uden for viceværtens telefontid henvises til sund fornuft og/eller nødtelefon.