Kontakt

Hvem skal du kontakte?

Administrative spørgsmål angående ejendommen (boligafgift, salg, adgang til ProBo og lign.) rettes til administrator.

Oplever du fejl eller mangler på foreningens ejendom (rør, el, gadelamper, kloak og lign.) er det viceværten du skal have fat i. Det er også hos ham man kan rekvirere parkeringsbilletter til Slien.


Administrator

Administration af A/B Dannevirke varetages af Ejendomsadministrationen 4-B A/S. Foreningens daglige kontakt er administrator Clara Gorboi.

Kontakt:
Clara Gorboi
Ejendomsadministrationen 4-B A/S
St. Kongensgade 67 B
1264 København K
Email: clara@4b.dk
Tlf: 33 11 52 00
Telefontid: Mandag-fredag kl. 9.00-12.30

 

 


Vicevært

Viceværtfunktionen i A/B Dannevirke varetages af ABC Rengøring og Service.

Foreningens daglige kontakt (vicevært) organiserer generelle viceværtopgaver og vedligeholdelse.

Viceværten kan kontaktes på mail, telefon eller ved skriftlig henvendelse til  viceværtkontoret:

Kontakt:
Viceværtkontor
Alsgade 7 kldr (indgang fra gården)
Email: abdannevirke@yahoo.dk
Tlf: 33 79 79 18
SMS: Det er ikke muligt at sende SMS til viceværten, da  det er et fastnet-nummer der viderestiller. Send en mail eller ring i stedet.
Telefontid: Mandag-fredag kl. 7.00-16.00

Ved akut skade uden for viceværtens telefontid henvises til sund fornuft og/eller nødtelefon.


Bestyrelsen

Bestyrelsen består af fem medlemmer og to suppleanter, som vælges blandt andelshaverne på generalforsamlingen “til at varetage den daglige ledelse af foreningen og udføre generalforsamlingens beslutninger.” (Jf vedtægternes § 28).

Bestyrelsens sammensætning fremgår af seneste referat fra generalforsamlingen. Andelshavere kan se referatet på ProBo. Al henvendelse til bestyrelsen skal ske skriftligt, enten pr brev eller mail.

Kontakt:
Viceværtkontor
Alsgade 7 kldr (indgang fra gården)
Email: bestyrelsen@abdannevirke.dk

Bestyrelsen mødes ca. hver 4. uge på viceværtens kontor. Se dato for næste møde her. Som udgangspunkt behandles henvendelser på førskommende bestyrelsesmøde.