TV, Internet og Telefoni

TV, internet og telefoni

Alle henvendelser om oprettelse, fejl, forstyrrelser og lignende rettes til følgende virksomheder:

TV og radio: YouSee

Telefon 70 70 40 40 (man-tors kl. 8:00-17:30 og fredag kl. 8:00-16:30)
Husk at oplyse anlægsnr. 6021843, da vi har en foreningsaftale, der giver rabat på grundpakken.

Pr. 11/9 2017 er priserne:
Grundpakke 101,96 kr.
Mellempakke 398,57 kr.
Fuldpakke 525,76 kr.

Hertil et gebyr afhængigt af betalingsmetode.

Fastnet-telefon: Dansk Kabel TV

Bestilles via danskkabeltv.dk eller tlf 69 12 12 12 (man-tors 08.00-16.00, fre 09.00-16.30).

Internet: Fiberby

Se Fiberby.dk. Oprettelse af abonnement sker via tilmeld.fiberby.dk – bemærk at denne side kan tilgås via stik i væggen inden abonnement er oprettet.

Er der problemer med internettet foretages fejlfinding som flg:

  1. Tjek Fiberby.dk for kendte afbrydelser.
  2. Tjek om dine naboer også har mistet forbindelsen, fx via opslag i beboergruppen på Facebook.

Er der flere beboere der mangler signal: Kontakt Fiberby.

Er det kun dig der mangler signal:

  1. Genstart din router samt evt mobil eller computer.
  2. Tjek for problemer med router/kabler: Forbind din computer direkte til stikket i væggen med et kabel og tjek om der er forbindelse. Er der signal her, er det dit eget udstyr der er problemer med.
  3. Kontakt Fiberbys kundeservice – de kan overvåge deres udstyr centralt, og fortælle om de leverer signal fra kælderen.
  4. Er der signal fra Fiberby, men ikke noget i dit stik i væggen, er det foreningens eget netværk der er problemet – kontakt vicevært.