Kontakt viceværten eller – hvis uden for åbningstid og akut udbedring vurderes at være nødvendig – Jesper Hansen VVS, tlf: 20 33 70 02. Har man benyttet nødnummeret til VVS’er skal bestyrelse og vicevært straks orienteres om forløbet pr mail eller brev. Bemærk at ved misbrug betaler beboeren selv!
Vicevært eller VVS’er vurderer om der eventuelt skal tilkaldes skadesservice – tilkalder man selv skadesservice, risikerer man selv at hænge på regningen!
Foreningens forsikring sørger for udbedring af vandskade i etageadskillelsen. Såfremt skaden ikke er selvforskyldt, udbedrer forsikringen også evt skade i lejligheden.
Forsikringen administreres af Dansk System Assurance, men for at sikre overblikket bedes al kontakt til forsikringen foregå via administrator.
Strømsvigt:
Radius Elnet– er ansvarlig for forsyningsnettet i området og er således ansvarlige for at strømmen kommer frem til din lejlighed/elmåler. Er problemet efter elmåleren, er det dit eget ansvar (men Radius har en vejledning til hvordan du evt kan finde ud af hvor problemet ligger).
Ved skade på foreningens installationer, der kræver akut udbedring, kontaktes viceværten. Uden for dennes åbningstid kan Høyrup & Clemmensen A/S, tlf: 33 86 39 00 kontaktes. Har man benyttet dette nødnummer skal bestyrelse og vicevært straks orienteres skriftligt om forløbet. Bemærk at ved misbrug betaler beboeren selv.